П`ятниця, 16.11.2018, 21:15
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Методична робота

Висновок Підзамочківської ЗОШІ-ІІ ст.про педагогічну та методичну діяльність Запоточної Марії Михайлівни, вчителя світової літератури

Висновок

Підзамочківської ЗОШ  І-ІІ стпро  педагогічну та  методичну діяльність   

Запоточної    Марії    Михайлівни,     вчителя    світової

літератури,  кваліфікаційна категорія  "спеціаліст вищої категорії", педагогічне звання " вчитель-методист".

Шлях до педагогічної майстерності проходить через педагогічну творчість. Марія Михайлівна Запоточна - творчий, ініціативний, талановитий вчитель. Працює вчителем 30 років. За час педагогічної праці вчителька виробила свій стиль роботи в такому напрямку, як активізація навчальної діяльності учнів, вміло реалізує основну мету предмета - залучити школярів до скарбниці світової культури, спонукати учнів до читання художніх творів, вчити розуміти художню літературу як мистецтво слова.

Запоточна М.М сміливо використовує інноваційні технології. Вона розробила декілька різних типів уроків. Серед них - урок КВК, урок-подорож, урок-конкурс, урок-інсценізація, урок-захист проектів та інші. Активно застосовує інноваційні методи і на інших уроках. Традиційними в її практиці стали конкурси ерудитів, знавців теорії літератури, літературних дослідників, літературні вікторини, ігри, а також новітні технології навчання: "рольові ігри", "мозковий штурм", "робота в групах", "мікрофон", "інсценізація", "коло ідей", "проекти". При підготовці до уроків враховує рекомендації з викладання світової літератури, дотрипується вимог програм, підбирає по можливості наочність, індивідуальні та диференційовані завдання до уроків.

 

Систематично проводить словникову роботу, працює над теорією літератури. Всі ці форми розвивають мислення дітей, викликають посилений інтерес до навчання. У кожного учня розвиває зацікавлення до пошуку, самостійного вирішення проблеми, поглибленого вивчення твору, постійного удосконалення організації навчання.

Твори для вивчення у 5-8 класах підібрані за жанрово-тематичним принципом. Це дає широкі можливості для творчого експерименту вчителя на кожному уроці. Головною метою вчителя є  навчити учнів читати твір із повним розумінням прочитаного. Винятково важливе значення вона надає коментованому читанню художнього тексту.

Широко залучає до проведення уроків учнів-асистентів, які готують різні довідки історичного, бібліографічного, літературознавчого характеру, підбирають ілюстрований матеріал, коментують його.

Учні Запоточної М.М створили “скарбничку” дитячої творчості, ведуть читацькі щоденники. Все це розвиває творчу уяву учнів, їх мову, сприяє підвищенню інтересу до вивчення предмета, розширює їх читацький досвід.

Уроки світової літератури проводяться на основі творчої співпраці і зацікавленого діалогу, доповнюючи позакласною роботою. А це літературні вечори, КВК, предметні тижні.

Марія Михайлівна прагне не тільки до повноти виконання навчальної програми, а й до того, щоб усе висвітлене на уроці, позакласному заході було Святом мистецько-життєвої цікавинки. Любить дітей. Запалює у своїх вихованців вогник добра, людяності, любові до свого роду, нації, Батьківщини. Уникає педагогічного старіння, дбає про постійне самовдосконалення, самоосвіту. Розуміє, що вчитель XXI століття – це людина, яка знає зміст свого життя, вірить у можливість його досягнення і цілеспрямовано працює в ім’я найбільш повної самореалізації.

Категорія: Методична робота | Додав: smile (24.02.2015)
Переглядів: 276 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Підзамочківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz