Неділя, 16.12.2018, 09:16
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Березень » 21 » ТИЖДЕНЬ МАТЕМАТИКИ
09:12
ТИЖДЕНЬ МАТЕМАТИКИ

         Тиждень математики в школі
                            проходив під девізом:

                                                                                                «Не махай на все рукою,
                                                                                                 не лінуйся, а учись.
                                                                                                 Бо чого навчишся в школі,
                                                                                                 знадобиться ще колись!»

         З 19 по 23 грудня 2016 року в школі проводився тиждень математики. Під час якого були проведені різноманітні ігри, конкурси та змагання, в яких були задіяні  учні школи. 

     План проведення тижня математики
1 день. Святкова лінійка.
                 Відкриття тижня математики.
                «Веселкова математична подорож».

2 день. Сміхопанорама. «Усміхнись!» (5-9 кл.).
3 день. Вікторина. Математичний олімп (5-9 кл.).
4 день. Конкурсно-розважальна програма «Цікава математика» (5 кл.).
5 день. Математична естафета (7 кл.).

                                  Святкова лінійка.
                         Відкриття тижня математики

                                                 Предмет математики настільки серйозний,
                                                що не треба нехтувати можливістю зробити його цікавим.
                                                                                                                          Блез Паскаль

        Кожний учитель прагне зацікавити учнів предметом, який він викладає, бо це є запорукою успішного навчання. Таке завдання ставить перед собою і вчитель математики Вербіцька Галина Іванівна.
        Далеко не все в навчальному матеріалі може бути для учнів цікавим. І тоді в дію вступає чинник пізнавального інтересу – сам процес діяльності. Щоб спонукати учня до навчання, треба розвивати в ньому потребу займатися пізнавальною діяльністю, а це означає що в самому процесі навчання він повинен знаходити привабливі риси, щоб сама робота по здобуттю знань містила позитивні заряди зацікавленості. Шлях до цього полягає через різноманітну самостійну роботу учнів і створення ігрових нестандартних ситуацій.
       Одним із засобів зацікавлення учнів математикою є добре продумана позакласна робота. Такі заняття дають можливість ширше пропагувати досягнення і значення математичної науки, прищепити учням любов до математики, сприяють розвитку і виявленню здібностей учнів, а також засвоєнню ними програмного матеріалу. На таких заняттях можна організувати розв’язування складних і цікавих задач, що розвивають кмітливість і математичне мислення, вивчати елементи історії математики, ознайомлювати учнів із життям і діяльністю славетних математиків, особливо вітчизняних, з практичним застосуванням цієї науки . Тут створюються широкі можливості для переконання учнів у тому, що саме через шкільну математику лежить шлях до широкого ознайомлення з досягненнями навіть у загальних рисах пробуджує в учнів бажання до творчих шукань, до глибокого пізнання й оволодіння математичними знаннями.
         Одним із таких заходів і є проведення тижня математики в школі. 

                        «Веселкова математична подорож»
     Девіз подорожі: «А математику ще й тому вивчати треба, що вона розум до ладу приводить».
      Протягом тижня математики в школі відбулася весела і захоплива мандрівка, під час якої ми переконалися, що її Величність МАТЕМАТИКА буває різною — веселою і мудрою, таємничою і чарівною, пристрасною і поміркованою, її символ — веселка, адже це — світло, радість, краса і надія. Кожен колір веселки несе свій настрій.

                             Сміхопанорама. «Усміхнись!»
     Мета:  розширити кругозір дітей, налаштувати на веселий настрій, позитивні взаємини.

                          Вікторина. Математичний олімп
         Мета: формування  дитячого кругозора, розширення світогляду, створення ситуації успіху для  зацікавленості  предметом математика, формування  комунікативних навичок розвиток уміння швидко і чітко формулювати власну думку, слухати і  доповнювати відповідь суперника, контролювати свій робочий час.

   Конкурсно-розважальна програма «Цікава математика»
        Мета: показати красу математики, її роль в нашому житті; розвивати пізнавальну активність, творчі здібності, кмітливість  і спритність в учнів; відпрацьовувати зацікавленість до математики. 

                                Математична естафета
         Мета: перевірити рівень засвоєння учнями основних понять математики, виявити вміння учнів застосовувати знання на практиці; розвивати інтерес до математики, кмітливість, логічне мислення; формувати навички міжособистісних стосунків. 
       Напередодні тижня математики учні 5-9 класів готували математичні ребуси, кросворди, головоломки. Учні 6-9 класів готували математичні газети, якість та зміст яких оцінювало журі.

   Проведення інтелектуальних ігор, розваг, конкурсів сприяло удосконаленню й урізноманітненню розумової діяльності учнів (уяви, спостережливості), розвивало їхні важливі якості мислення (логічність, здатність до абстрагування, порівняння). Ми переконалися, що будь-яка діяльність дитини буде успішною тоді, коли вона здійснюється без примусу і дарує радість відчути себе переможцем, творцем.

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Шкільні новини | Переглядів: 161 | Додав: smile | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Підзамочківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz