Четвер, 18.10.2018, 19:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Форма входу

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Учням школи

 




ЄДИНІ ПЕДАГОГІЧНІ ВИМОГИ ДО УЧНІВ

Прихід учнів до школи:

  • приходити до школи за 20 хвилин до початку уроків;
  • в літній час учні направляються в свої класи згідно розкладу, в зимовий час — в гардероб, знімають верхній одяг і направляються в класи згідно з розкладом;
  • перед входом в школу учні старанно витирають взуття, а при необхідності його миють;
  • хлопчики поступаються місцем дівчаткам, а всі старші учні поступаються місцем молодшим школярам, вчите­лям та іншим особам;
  • у разі відсутності в школі необхідно представити довідку від лікаря чи інший документ, який свідчить про при­чини відсутності;
  • щопонеділка на першій великій перерві проводиться загальношкільна лінійка.

 

Зовнішній вигляд:

  • кожний учень повинен приходити в школу у чистій випрасуваній учнівській формі, з акуратною зачіскою;
  • забороняється носіння прикрас (намисто, сережки, обручки і ін.);
  • на уроки фізкультури з'являтися тільки в спортивній формі;
  • на уроки трудового навчання учні одягають халати або фартухи;
  • учні повинні мати чисту носову хустину і гребінець.

 

Поведінка на уроці:

  • після другого дзвінка учні повинні зайняти свої робочі місця. На парті необхідно мати: щоденник, підручники, зошити, ручку, олівець, лінійку та інше обладнання, необхідне для даного уроку;
  • не дозволяється на робочому місці тримати сторонні речі;
  • учні зобов'язані тримати робочі місця в чистоті;
  • коли вчитель заходить в клас, учні піднімаються і вітаються;
  • якщо учень бажає задати запитання чи дати відповідь, він повинен підняти руку, не відриваючи ліктя від парти;
  • після дозволу вчителя учень піднімається і задає питання чи відповідає;
  • учень відповідає тільки з щоденником;
  • кожна оцінка виставляється в журналі і заноситься в щоденник;
  • домашні завдання записуються в щоденник;
  • не дозволяється без дозволу учителя розмовляти, підказувати;
  • учитель не має права затримувати учнів у класі після дзвінка.

 

Поведінка на перерві:

  • після дзвінка учні виходять з класів і кабінетів. В кабінетах і класах залишаються лише чергові;
  • чергові учні проводять вологе прибирання на великих перервах та при потребі. Учні чергують у закріплених за ними класах;
  • після закінчення уроку учні заносять свої портфелі в той кабінет, де буде проводитись наступний урок;
  • забороняється залишати портфелі біля стін, дверей, на підвіконнях і в інших місцях;
  • забороняється на перерві бігати по школі;
  • всі навчальні класи і кабінети під час перерв повинні бути відкриті;
  • учні відвідують їдальню згідно графіку;
  • ідучи по ступеньках, необхідно триматися правої сторони, не бігти і не перестрибувати через кілька сходинок;
  • при зустріті з працівниками школи, батьками, іншими: зупинись, поступись місцем, привітайся;
  • проявляй турботу про чистоту школи. Не насмічуй у класі і коридорах.

 

У їдальні:

  • відвідуйте їдальню згідно з графіком;
  • поводьтесь в їдальні спокійно;
  • сідайте за столи, закріплені за класом;
  • дотримуйтесь правил поведінки за столом; не розмовляйте під час прийому їжі;
  • бережно ставтесь до хліба та інших продуктів.

 

На зборах, вечорах та інших шкільних заходах:

  • на позакласні заходи з'являйтесь у точно призначений час;
  • на вечори, концерти приходьте в акуратному одязі;
  • якщо на позашкільний захід прийшли дорослі або учні інших шкіл, привітайтесь до них і проведіть на вільне місце;
  • не заважайте сусідам, не розмовляйте під час вистав, заходів;
  • якщо необхідно вийти, дочекайтесь перерви і тихо вийдіть, не заважаючи іншим.

 

Поведінка поза школою:

  • поводьтесь згідно з правилами культури поведінки в громадських місцях;
  • поступайтесь місцем дорослим у громадських місцях, транспорті;
  • кожен учень повинен бути уважним до дорослих, малих дітей, хворих і пристарілих, інвалідів війни і праці;
  • по вулиці ходіть спокійно, без шуму. Якщо тротуари відсутні, користуйтесь лівою стороною дороги;
  • бережно ставтесь до природи: не ламайте дерев, квітів, не чіпайте гнізд птахів;
  • учні не повинні перебувати на вулиці після:
  1. ї        години (1-4 класи),
  2. ї   години (5-8 класи),
  3. ї   години (9-11 класи).

АНКЕТА ДЛЯ УЧНІВ

Я і мій клас

(Визначення морально-психологічного клімату в класі)

  1. Який, на твою думку, рівень сформованості класного колективу?
  1. більше дружний, ніж недружний
  2. більше недруж­ний, ніж друж­ний
  3. недружний
    1. Чи є у тебе друг у класі?        
  1. Так
  2. Ні
    1. Чи є хтось з однокласників для тебе авторитетом?
  1. Так
  2. Ні

4.  Чи є, на твій погляд, лідери у класі?

     а) у позитивних справах 

  1. так
  2. ні

     б)  в аморальних справах        

  1. так
  2. ні

5. Чи проводиш ти свій вільний час з кимось з однокласників?

  1. так
  2. ні

6. Чи люблять учні разом проводити час у школі і поза нею?

  1. так
  2. ні
  1. Чи дружать хлопці з дівчатами?
    1. Так
    2. Ні
  2. Чи захищають хлопці дівчат?
  1. Так
  2. Ні
  1.  Чи переживають учні успіхи і невдачі свого класу, чи вболівають за свій колектив?
  1. Так
  2. Ні
  1. Чи вміють учні самі ор­ганізовуватися для виконання ко­лективних справ?
  1. Так
  2. Ні
  1.  Чи вміють вони розподіляти між собою роботу і раціонально її виконувати?
  1. Так
  2. Ні
  1.  Чи вміють терпляче і уважно вислуховувати один одного?
  1. Так
  2. Ні
  1.  Чи пішов би ти із своїми од­нокласниками на виконання зав­дання, що пов'язане з ризиком?
  1. Так
  1. Ні
  1.  Чи з усіма однокласниками у тебе добрі стосунки?
  1. Так
  1. Ні
  1. Чи є к класі такі, з ким у тебе напружені стосунки?    
  1. Так
  1. Ні
  1. Чи є в класі такі, з ким у тебе конфліктні стосунки?    
  1. Так
  2. Ні
  1. Чи були заходи, проведені класом, які тобі запам'яталися надовго?
  1. Так
  1. Ні

18. Чи є у вашому класі позитивні традиції?

  1. Так
  1. Ні

19. Чи є у вашому класі мікрогрупи? На яких засадах вони складаються?

      а)         на позитивних  

  1. Так
  2. Ні

     б) на негативних    

  1. Так
  2. Ні
    1. Чи сприяє мікроклімат у класі доброму настрою?
  1. Так
  2. Ні

22. Як ти вважаєш, чи завжди думка учнів збігається з думкою вчителів?

  1. Так
  2. Ні

23. Чи виконує актив у вашому класі провідну роль?

  1. Так
  2. Ні
    1. Що, на твою думку, заважає тобі добре вчитися? (потрібне підкреслити)
  • лінощі
  • немає інтересу до окремих пред­метів
  • низький рівень викладання ок­ремих предметів
  • не вистачає часу на самостійну підготовку
  • намагання не виділятися серед інших
  • слабке здоров'я
  • низький рівень дисципліни на уроках

 



 




 

Пошук
Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Підзамочківська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів © 2018
Безкоштовний хостинг uCoz